Reklamcje

Reklamacje

 

Dokładamy wszelkich starań, aby realizowane przez nas zamówienia były dokładnie z Państwem skonsultowane i opisane, jednak w przypadku otrzymania od nas towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o pilny kontakt.

 

W przypadku błędów powstałych z naszej winy przystępujemy niezwłocznie do ponownej realizacji i przysyłamy poprawiony towar w ciągu 7 dni.

W niektórych przypadkach prosimy wcześniej o przesłanie do nas błędnego towaru.

 

W przypadku, gdy błąd w towarze wystąpił z winy zamawiającego np. akceptacja wkładki z błędem lub błędy w liście osób reklamacja nie jest rozpatrywana pozytywnie, a zamówienie uznaje się za zrealizowane.

Jednak mając na uwadze dobro naszych klientów prosimy o kontakt i postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel